divendres, 9 de març del 2012

I still haven't found what I'm looking for (U2)



Fa uns dies el Cisco em va fer adonar que avui dia 9 de març del 2012 fa exactament 25 anys de l'edició del disc "The Joshua tree" dels U2, probablement un dels millors discs de rock and roll de la història. D'entre les cançons del disc n'hi ha més d'una de bona bona bona, però avui la que m'ha vingut a la memòria és “I still haven't found what I'm looking for”.

 
He escalat les muntanyes més altes
he corregut a través dels camps
he pujat muralles
però encara no he trobat el que estic buscant”




Jo tampoc he trobat encara el que busco i probablement no ho trobaré; però mai deixaré de buscar! 
Jo tampoc he arribat encara on he d'anar, i probablement mai hi arribaré; però mai deixaré de caminar!

Llavors vaig recordar un tros d'una poesia de Walt Whitman del llibre “Fulles d'herba”:
Aquest matí abans de l'alba he pujat una muntanya i he vist el cel immens.
I li he preguntat al meu esperit: quan hàgim aconseguit tots aquests mons, i el plaer i el coneixement que hi ha en cada cosa, estarem satisfets del tot?
I el meu esperit ha dit: No, llavors aixecarem l'ànim per continuar més enllà”.

La vida no consisteix en trobar, consisteix en buscar. En lluitar a cada moment per anar més enllà, i quan hi arribem tornar a començar.
Quina gran sort, I still haven't found what I'm looking for.


..................Escolta escolta. Aquí en directe a Milà.................... 

8 comentaris:

Cisco ha dit...

M'agrada Toni,que gràcies a la cançó has fet un article,ja ho vas dir.Apart de ser un fan dels U2,ens adonem que ens anem fent grans i sempre busquem el millor per nosaltres i per els que ens envolten.És impossible trobar el que estem buscant,però trobem succedanis.En els temps de crisi actuals ens adonem que el que busquem i en petita mesura el que trobem ens pot fer feliços.

David Martell ha dit...

Doncs jo ja fa temps que he trobat el que estava buscant. De fet cada dia trobo coses que estava buscant. I mira que soc despistadet... Ara la cançó boníssima! ;-P

Anònim ha dit...

parlant d'anar més enllà, de Grècia ens van venir aquests versos
http://www.youtube.com/watch?v=hNVJpIRt_JQ

jaume

toni rius ha dit...

Veig que ens agraden els U2; està bé.
Cisco, tu em vas fer adonar d'aquest 25 aniversari que jo no recordava, i mira, ha sortit així.
Si parlem de les grans esperances que tenim a la vida, segurament no les arribarem a aconseguir o a trobar, són la ïtaca de la que parla el Jaume. Però, com bé dius, també podem ser feliços.
Perquè clar, hi ha moltes altres coses que ens poden fer feliços, cada dia ens en passen desenes d'aquestes petites coses. Potser buscant no sabem ben bé què, el què ens trobem són aquestes petites coses del dia a dia que en realitat és el que busquem sense saber-ho. Tens tota la raó David, aquesta ha de ser l'actitud, aquest és el camí.
Per cert, gràcies per participar.
Toni

Anònim ha dit...

SI, LA MEVA EXPERIENCIA ES QUE POTS TROBAR COSES CADA DIA, NOMES TENS QUE ESTA RELAXAT I ATENT AL MON AL TEU ENTORN. ELS OCELLS, EL VENT, EL SOL, EL PASSA DEL TEMPS. TOTES AQUESTES COSES SON PART DE LA NOSTRA VIDA I SON MAREVELLOSES.

TAMBE ESTIC D'ACORD AMB TU TONI, LA VIDA ES MILLOR SI SEMPRE BUSQUEM SEMPRE TROBAREM COSES, I AIXO SEMPRE M'HA FET FELIC

ROSA

Martam13s ha dit...

també vaig buscant! :) però també trobo coses que no buscava, i m'han agradat! :) jjeje una abrassada!!! :)

David Martell ha dit...

La meva estratègia és no pretendre gran cosa, i anar s'ho trobant. Buscar provoca estres. Trobar s'ho quan no t'ho esperes, felicitat. Això si, mai deixar d'avançar. Gràcies a tu Toni, per no deixar-nos aturar. M'encanta que hinhagin bloggers colomins

toni rius ha dit...

Rosa, Marta, David, gràcies per ser tan positius. És el que cal.
En primer lloc perquè és la millor forma de tirar endavant i en segon lloc perquè teniu tota la raó: cada dia passen coses fantàstiques, senzilles i quotidianes. però no per això menys meravelloses, i no costa gaire trobar-les, fins i tot a vegades te les trobes sense voler. Llavors passa allò tan fantàstic: et sents bé!!!!